Klachtenprocedure
Met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen wij het artikel en verwerken wij de bestelling. Toch kan er wel eens iets misgaan:
Meld ons een eventuele klacht zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen. Neem voordat u het artikel terugzendt even contact met ons op, want de klacht moet wel duidelijk zichtbaar en kenbaar worden gemaakt. De ingediende klacht wordt binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen. U kunt bij een gegronde klacht uw artikel retourneren en wordt de gemaakte verzendkosten op uw rekening teruggestort. Vanzelfsprekend sturen wij een eventueel vervangend item kosteloos naar u toe. Wij lossen het graag samen met u op.
Klacht te laat
Vervallen garantie
Voor klachten kunt u contact met ons opnemen. Dit kunt u doen door een e-mail of een brief naar Style 2 Wear te sturen. Een e-mail kunt u sturen naar info@style2wear.nl. En een brief kunt u sturen naar Style 2 Wear, Grootdorp 78, 5815 AG Merselo. Vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, ordernummer en de klacht en voeg eventueel een foto toe ter verduidelijking.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost dan is het artikel 15 Geschillen van kracht. |